sze
28

Nos nem titok, hogy költözésem óta nem dolgozom (sajnos). Kitartóan keresgélek 60km-es körzetben - vagy 50 CV-m kiment, mióta itt vagyunk, de egyelőre passz. 

Mivel nekem sem adják ingyen, vagy a 2 szép szememért a kenyeret, elslattyogtam a helyi munkanélkülibe...ami elég kiábrándító. A sok csalódástól és a motiválatlanságtól, valamint a kilátástalanságtól az emberek egyszerűen undorítóak lesznek. Az összes(!) - tényleg összes nő - totál leharcolva ment a munkaügyibe.... Nekem valahogy az alap, hogy egy ilyen helyen (is) illik megjelenni. Tehát ott ültem én, nőcis farmerban, bőrkabátban, sminkben és pilóta napszemcsiben. Rajtam kívül meg vagy 10 nő, melegítőben, zokniban kinyúlt pulcsiban és sportcipőben. Vagy csipkegatya sportcipővel, vagy zokni kivágott cipővel. De ehhez általában Iphone dukál... Nevetséges.

Szóval ott vagyok én, a kétdiplomás munkanélküli, két nyelvvizsgával. Kiderült, hogy a 4 évi munka(v)iszonyomat a legmagasabb munkanélkülivel (elnézést, "álláskeresési járulék') értékelik. Az  na most figyelj - 93.000.- BRUTTÓ. Tehát ebből az összegből még 10+16%-ot von le tőlem ez a ****** kormány. A pofám leszakad! De tényleg. Az oké, hogy 90 napig kapom, de le vagyok hűlve, hogy ebből az összegből is vonnak még. És ez a legmagasabb kapható. Kész... Van, aki ennél kevesebbet kap. Van, akinek családja van. Ha levonnak mindent kb. 68.000 marad. Mert vonni kell a nyugdíjjárulékot. Könyörgöm! Én a büdös életben nem leszek nyugdíjas Magyarországon!!! 1. Mert nem lesz miből elmenni, mert Viktorunk ellopta 2. Mert nem fogom megérni.

1000-rel rákapcsoltam a munkakeresésre. A 68ezer a túlélésre sem elég Magyarországon...

PS: Aki tud munkát, szóljon :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletemtortenete.blog.hu/api/trackback/id/tr744808129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása